Thursday, December 15, 2011

Deco Bilik Tidur idaman!!!


Assalamualaikum ✖‿✖

Hello Diaryland.. Hello everybody..
masih lagi dlam mood rajin untuk update diary ni.. 
so, sementara rajin ni biar aku update laju-laju okay :)

dah lama simpan gambar-gambar ni sebenarnya..
setiap kali tgk mesti rasa nak tercirit.. xtau nape..haha
agaknya cantik sgt kot.. wahhhhh nk jugak camni.. boleh???

tetiba dua tiga hari ni aku tinginnnnn sgt nk deco bilik..
konon-konon nak ubah suasana bilik bagi jadi lain sikit..
hihihi  :)

tapi susah la sbb bilik aku tu bukannya besar..
so apa yg ada dah elok-elok utk bilik tu..
lagi-lagi kami still menyewa dengan kuarters kerajaan kan..
bak kata dd, nati ada umah sendiri boleh la nk buat..
so, sabar okay mira 

meh la kita sama-sama tengok gambar-gambar
ehsan dari pakcik google ni..
gambar-gambar ni la yg menghantui aku..
nasib baik tak naik hantu kan.. hihihi 
masih boleh bawak bersabar even hati aku tersiat-siat tgk
gambar-gambar ni smua.. hihihi 


wahhh cantik kann... sejuk jer mata memandang..
warna hijau apple yg sangat cantik!!! 

yang ni pun cantik.. damai jer rasa..
aku suka warna-warna yang camni..  :)


yang ni pun menarik.. nampak sgt comfy kan..
arghhhh kalau lah boleh duk kat katil tu x tau la cmne..
hari-hari lewat datang keje!  


yang ni aku x berapa minat sgt sebab nampak
agak semak..tp still suka ngan suasana warna dia..
and carpet putih tu.. aku suka!

masih dengan tema colour cam 'girly-girly' kan..
tapi ok la still nampak kemas & teratur.

haaa.. yang ni yg memenangi juara carta hati aku!!!
aku sangat jatuh cinta ngan deco yang ni..
simple but nampak sangat cozy & comfy kannnn..
owh dd cepat tgk ni.. cantikkkkk kan 

ini pun sama.. juara carta hati aku jugak ni..
aku rasa mmg warna fevret aku purple la..
aku mudah sangat tertarik dgn benda-benda yg warna purple ni..
suka dengan tema warna ni.. nampak lembut jer..
and lagi satu, aku rasa aku lebih tertarik
dengan perabot-perabot warna putih la.. dd pulak x suka putih..hihi
nampak sangat cantik  & tenang 

ni pulak deco bilik utk anak-anak..
wahhhh.. kemain lagi kan..hahahaha
cute sangat lah.. sbb tu rasa nk kunyah-kunyah jer!

comellllllnya.. kalau dapat buat bilik utk
anak-anak camni pengsan la mummy jawabnya! mummy tumpang
duk dalam bilik ni pun dah cukup dah..hahaha

ni pun cute kan.. cute sangat la utk
anak dara yg comellll.. eiiiii geramm!!!!

ni pulak nampak smart and fresh jer
untuk anak teruna.. mmg x kuar bilik
la jawabnya kan.. hihihi

masih lagi deco untuk si anak dara yg comel :)

ini pun ok.. cantik and kemas jer..
bilik x nampak semak.. ruang pun jimat..
suka! suka! suka!

ini kalau Sara, Ira & Sofea dpt bilik camni,
pengsan la jawabnya..
mmg xkuar bilik dah.. duk dalam blk jer la
24 jam.. hahaha sangat la menarik kan.. 




okay lah stop sini dulu yer..
dah gerammmm sangat dah rasa ni. hehehe
nak setelkan keje-keje pulak.. hihihi
lega boleh buat entri ni.. nati bila-bila kalau nk deco
bilik boleh tengok semula kat sini jer.. hihihi


till then ya! 


2 comments:

  1. yna suka yg no.2 hihihi

    kak mira, klu blh jgn btau sesapa psl blog yna nie ya? entah knp yna rasa yna percaya kak mira, terharu x? ahaha

    benda x confirm malas nak bg org kecoh pasal kami, hihihi

    blog kan mcm diari kita bezanya online je lah dp zaman dulu pakai buku haha!

    ReplyDelete
  2. cantikkkk kan.. kak mira suka smua..hahaha
    thanks yna.. alah xde pape la..
    InsyaAllah moga dipanjangkan jodoh and cepat2
    kawen k :) a'ah blog kak mira pun cam diary jugak..

    ReplyDelete